Klachtafhandeling

Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening kun je een e-mail sturen naar webshop@detojeans.nl. Je ontvangt dan binnen twee werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.

Klachtenafhandeling
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien toch gebeuren dat je een materiaal- of productiefout ontdekt. Indien dit het geval is raden wij je aan om contact met ons op te nemen.

Wij willen je vragen een foto te maken van de klacht en deze te sturen naar webshop@detojeans.nl onder vermelding van het ordernummer. Aan de hand van de foto’s zullen wij de klacht beoordelen en je hierover contacteren. Wij proberen ten alle tijden een oplossing naar ieders tevredenheid te vinden. Klachten worden doorgaans binnen 5 werkdagen behandeld.

Om je de beste gebruikservaring te bieden, werken wij met cookies. Door gebruik te maken van onze website, ga je akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk ons cookiebeleid en onze privacy statement voor meer inhoudelijke informatie.